2009. november 22., vasárnap

Muffin áfonyalekvárral

Hozzávalók:

30dkg liszt
1 kiskanál sütőpor
egy csipet só
15dkg cukor
1 csomag vaniliás cukor
10 dkg olvasztott vaj/margarin
kb.2dl tej
2 tojás
10-12 kiskanál áfonya lekvár.

Elkészitése.

Melegitsd elő a sütőt 180 fokra,a muffin formát béleld ki.
Egy nagy edényben keverd el a lisztet a sütőport, a sót, a cukrot és a vaniliás cukrot. Kissebb edényben verd fel a két tjást, add hzzá az olvasztott vajat és a tejet. A liszt közepébe csinálj egy mélyedést és öntsd bele a tojásos tejet és keverd át.
A tésztát tőltsd bele a formákba, minden muffin tetejére egy-egy kiskanál áfonyalekvárt tegyél(Én tészta lekvár tészta) és kb 20-25 pecig süsd készre.
Recept: Dubravecz Emese

2 megjegyzés:

Vállalkozásom megszűnt írta...

Kedves Magdus igazán köszönöm a kedves hozzászólásaidat, én is nézegettem az ínycsiklandó receptjeidet, de én az édességekért hála istennek nem vagyok oda, elvagyok nélkülük. Amúgy is kis súlyfelesleggel küszködök.

MEGGIE írta...

Péter
Kérlek, ha erre jársz, akkor most talán észreveszed, hogy nem az én blogomon vagy. Kattints rá a bejegyzésemen levő - alul, jobb oldalt- az url-re és megtalálsz.
Köszönöm, hogy írtál.