2009. október 10., szombat



Kellemes hétvégét jó pihenést.

4 megjegyzés:

MEGGIE írta...

Most voltam itt, ezt a képet is biztosan most tetted fel, nagyon tetszik.
Lenne egy kérdésem, miért jelenik meg - csak az én kommentem után- egy kuka a bal alsó sarokba???
Megfigyeltem, másnál ez nem tapasztalható, kérlek ha tudod, válaszolj rá, mert fura gondolatom van...
Bocs, ha hülyeséget kérdezek....

Ella írta...

Magdusom fogalmam sincs , majd utána nézek.

Ella írta...

Magdus rá kattintottam és ott törölhetem a bejegyzést vagy megtarthatom.

MEGGIE írta...

Aranyos vagy, köszönöm, ezt én is megnéztem, de nem értettem, hogy miért csak nálam van? Tudtam, hogy butaság, de mindíg azt nézem, mit tanúlhatok. Képzeld, a minap kicseráltem a gépen a hátteret és fogalmam sincs hogy csináltam, de nagyon szép lett.
Puszi, aludj jól, szép vasárnapot kívánok.